نمایه نویسندگان

ا

  • ابطحی، عطاء الله تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • اخگری، محمدرضا کاربرد هوش مصنوعی در راستی‌آزمایی اخبار: تشخیص اخبار جعلی با استفاده از متن خبر و اطلاعات منابع منتشرکننده خبر [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 243-268]
  • اسماعیلی طبا، سید مرتضی سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
  • اسماعیلی طبا، سید مرتضی بازی‌های ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
  • امامی رودسری، حسین روش‌ها و ترفندهای مقابله با اخبار جعلی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 9-34]

ب

  • باقری میبدی، مهدی تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
  • برزویی، محمدرضا بازنمایی فرهنگ فقر در سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریۀ اسکار لوئیس و دیدگاه محمدرضا حکیمی؛ بررسی مجموعۀ تلویزیونی «باخانمان» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 113-147]
  • بشیر، حسن طراحی راهبردهای وجهه جمهوری اسلامی در ارتباطات میان‌فرهنگی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 329-355]
  • بقائی، ساناز نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
  • بنی اسد، رضا تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]

پ

  • پوررشیدی، هاتف سیاست‌گذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]

ح

  • حسینیان، سید حامد فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]

خ

  • خانیکی، هادی الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
  • خلجی، محمد نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
  • خیامی، عبدالکریم بازی‌های ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]

ر

  • رحیمی، عباس تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
  • رسولی، محمدرضا نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
  • رضوی، سید علی محمد فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]

ز

س

  • سلطانی فر، محمد تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • سلیمیان، زهرا بازی‌های ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]

ش

  • شریفی، اسماعیل بازی‌های رایانه‌ای و کاربست‌های ترویج اسلام‌هراسی؛ بررسی نشانه‌شناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 209-242]
  • شعاعی، محمد حسین بازنمایی ارتش در سینمای ترکیه؛ تحلیل محتوایی فیلم «داغ 2» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 61-86]

ص

  • صبوری کزج، جواد بازنمایی ارتش در سینمای ترکیه؛ تحلیل محتوایی فیلم «داغ 2» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 61-86]

ض

  • ضیایی پرور، حمید مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]

ط

  • طوسی، محمد نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]

ع

  • عباسی، حمزه مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]

غ

  • غفاری، جواد بازنمایی فرهنگ فقر در سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریۀ اسکار لوئیس و دیدگاه محمدرضا حکیمی؛ بررسی مجموعۀ تلویزیونی «باخانمان» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 113-147]
  • غلامی، سعید رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
  • غیاثی فتح آبادی، هادی احصاء و تحلیل دلالت‌های بینش تمدنی در سیاست‌گذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]

ق

  • قربانی رضوان، مریم رابطه سواد رسانه‌ای با مهارت‌های تفکر انتقادی و نقش میانجی خلاقیت‌شناختی: جزء‌پژوهی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 149-178]
  • قیدرلو، کمیل بازنمایی فرهنگ فقر در سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریۀ اسکار لوئیس و دیدگاه محمدرضا حکیمی؛ بررسی مجموعۀ تلویزیونی «باخانمان» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 113-147]

ک

  • کاوند، رضا بازی‌های رایانه‌ای و کاربست‌های ترویج اسلام‌هراسی؛ بررسی نشانه‌شناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 209-242]
  • کیخا، بتول مدیریت تعارض در سازمان‌های رسانه‌ای: بررسی کتابخانه‌های عمومی در مناطق سنّی مذهب بلوچستان ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 179-208]

گ

  • گرانمایه پور، علی تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • گودرزی، فرشاد بازی‌های رایانه‌ای و کاربست‌های ترویج اسلام‌هراسی؛ بررسی نشانه‌شناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 209-242]
  • گودرزی، فرشاد رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]

م

  • مؤمنی، علی مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
  • مبینی مقدس، مجید نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
  • محکی، علی اصغر تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • مسیبی بناب، زینب الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
  • مصریان، علی تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • مطهری نژاد، سید مجید سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
  • ممتازی، سعیده کاربرد هوش مصنوعی در راستی‌آزمایی اخبار: تشخیص اخبار جعلی با استفاده از متن خبر و اطلاعات منابع منتشرکننده خبر [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 243-268]
  • منتظرقائم، مهدی مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
  • موذن، کاظم بررسی مقایسه‌ای ابعاد ساختاری و محتوایی شش برنامه سیاسی سرگرم‌کننده شبکه من و تو، صدای آمریکا و صدا و سیمای ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 269-302]
  • موسوی، سید هانی فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
  • میرزایی، پروین رابطه سواد رسانه‌ای با مهارت‌های تفکر انتقادی و نقش میانجی خلاقیت‌شناختی: جزء‌پژوهی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 149-178]

ن

  • نجاتی حسینی( خراسانی)، سید محمود فراتحلیلی کتاب‌شناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
  • نصر اللهی، محمد صادق مفهوم‌پردازی «سواد مجازی همگرا»؛ مبتنی بر رهیافت نظری «همگرایی ارتباطی جامع مجازی (هاجم)» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 303-328]
  • نعیم آبادى، وحیده مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
  • نواب، محمدرضا نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
  • نیازی، محسن رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]

ه

  • هاشمی تنگستانی، سیدمحمدیحیی طراحی راهبردهای وجهه جمهوری اسلامی در ارتباطات میان‌فرهنگی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 329-355]
  • همایون، محمدهادی احصاء و تحلیل دلالت‌های بینش تمدنی در سیاست‌گذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]