ا
-
ابطحی، عطاء الله
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
اخگری، محمدرضا
کاربرد هوش مصنوعی در راستیآزمایی اخبار: تشخیص اخبار جعلی با استفاده از متن خبر و اطلاعات منابع منتشرکننده خبر [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 243-268]
-
اسماعیلی طبا، سید مرتضی
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
اسماعیلی طبا، سید مرتضی
بازیهای ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
-
امامی رودسری، حسین
روشها و ترفندهای مقابله با اخبار جعلی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 9-34]
ب
-
باقری میبدی، مهدی
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
-
برزویی، محمدرضا
بازنمایی فرهنگ فقر در سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریۀ اسکار لوئیس و دیدگاه محمدرضا حکیمی؛ بررسی مجموعۀ تلویزیونی «باخانمان» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 113-147]
-
بشیر، حسن
طراحی راهبردهای وجهه جمهوری اسلامی در ارتباطات میانفرهنگی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 329-355]
-
بقائی، ساناز
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
-
بنی اسد، رضا
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
پ
-
پوررشیدی، هاتف
سیاستگذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
ح
-
حسینیان، سید حامد
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
خ
-
خانیکی، هادی
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
-
خلجی، محمد
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
-
خیامی، عبدالکریم
بازیهای ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
ر
-
رحیمی، عباس
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
-
رسولی، محمدرضا
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
-
رضوی، سید علی محمد
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
ز
-
زارع شهرآبادی، علیرضا
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
زارع شهرآبادی، علیرضا
سیاستگذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
س
-
سلطانی فر، محمد
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
سلیمیان، زهرا
بازیهای ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
ش
-
شریفی، اسماعیل
بازیهای رایانهای و کاربستهای ترویج اسلامهراسی؛ بررسی نشانهشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 209-242]
-
شعاعی، محمد حسین
بازنمایی ارتش در سینمای ترکیه؛ تحلیل محتوایی فیلم «داغ 2» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 61-86]
ص
-
صبوری کزج، جواد
بازنمایی ارتش در سینمای ترکیه؛ تحلیل محتوایی فیلم «داغ 2» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 61-86]
ض
-
ضیایی پرور، حمید
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
ط
-
طوسی، محمد
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
ع
-
عباسی، حمزه
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
غ
-
غفاری، جواد
بازنمایی فرهنگ فقر در سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریۀ اسکار لوئیس و دیدگاه محمدرضا حکیمی؛ بررسی مجموعۀ تلویزیونی «باخانمان» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 113-147]
-
غلامی، سعید
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
-
غیاثی فتح آبادی، هادی
احصاء و تحلیل دلالتهای بینش تمدنی در سیاستگذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
ق
-
قربانی رضوان، مریم
رابطه سواد رسانهای با مهارتهای تفکر انتقادی و نقش میانجی خلاقیتشناختی: جزءپژوهی دانشآموزان دوره متوسطه شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 149-178]
-
قیدرلو، کمیل
بازنمایی فرهنگ فقر در سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریۀ اسکار لوئیس و دیدگاه محمدرضا حکیمی؛ بررسی مجموعۀ تلویزیونی «باخانمان» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 113-147]
ک
-
کاوند، رضا
بازیهای رایانهای و کاربستهای ترویج اسلامهراسی؛ بررسی نشانهشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 209-242]
-
کیخا، بتول
مدیریت تعارض در سازمانهای رسانهای: بررسی کتابخانههای عمومی در مناطق سنّی مذهب بلوچستان ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 179-208]
گ
-
گرانمایه پور، علی
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
گودرزی، فرشاد
بازیهای رایانهای و کاربستهای ترویج اسلامهراسی؛ بررسی نشانهشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 209-242]
-
گودرزی، فرشاد
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
م
-
مؤمنی، علی
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
-
مبینی مقدس، مجید
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
-
محکی، علی اصغر
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
مسیبی بناب، زینب
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
-
مصریان، علی
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
مطهری نژاد، سید مجید
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
ممتازی، سعیده
کاربرد هوش مصنوعی در راستیآزمایی اخبار: تشخیص اخبار جعلی با استفاده از متن خبر و اطلاعات منابع منتشرکننده خبر [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 243-268]
-
منتظرقائم، مهدی
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
-
موذن، کاظم
بررسی مقایسهای ابعاد ساختاری و محتوایی شش برنامه سیاسی سرگرمکننده شبکه من و تو، صدای آمریکا و صدا و سیمای ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 269-302]
-
موسوی، سید هانی
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
-
میرزایی، پروین
رابطه سواد رسانهای با مهارتهای تفکر انتقادی و نقش میانجی خلاقیتشناختی: جزءپژوهی دانشآموزان دوره متوسطه شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 149-178]
ن
-
نجاتی حسینی( خراسانی)، سید محمود
فراتحلیلی کتابشناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
-
نصر اللهی، محمد صادق
مفهومپردازی «سواد مجازی همگرا»؛ مبتنی بر رهیافت نظری «همگرایی ارتباطی جامع مجازی (هاجم)» [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 303-328]
-
نعیم آبادى، وحیده
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
-
نواب، محمدرضا
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
-
نیازی، محسن
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
ه
-
هاشمی تنگستانی، سیدمحمدیحیی
طراحی راهبردهای وجهه جمهوری اسلامی در ارتباطات میانفرهنگی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 329-355]
-
همایون، محمدهادی
احصاء و تحلیل دلالتهای بینش تمدنی در سیاستگذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد